Thursday, April 5, 2012

Pukul Lapan Malam

pukul lapan malam
belum betul kelam
motokar masih berderam
puteri sedang bersiram
perawan mula melaram
tapi hati sudah muram
teringat duka silam
terus rebah ke tilam
mahu segera karam
dalam mimpi semalam


11 comments:

papaYA said...

seperti keluhan hati aku.. huhuhu

Naz said...

oh... kuatkan semangat, yaya! aku tau banyak sangat cabaran yg ko kena lalui kebelakangan ni. aku ni sebenanrnya nak bagi kata semangat lebih2 kat orang pun takde maknanya sgt sbb aku tak la sekuat mana pun :(

Am said...

Gambar...wah!

Naz said...

Am: Hiperbola sgt kan?

marmalade said...

kenapa naz? kenapa gundah gulana bermuram durja?

Naz said...

Mala: begitulah kehidupan rasanya, ada kala panas, ada kalanya hujan :)

Dijah said...

Mna gambo TITANIC nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Naz said...

Kak DJ: Kan? Harus diletak gambar Titanic juga sempena ulang tahun ke-100 karamnya Titanic 15 April ni. Hehe!

Khairul Amri Ishak said...

naz: aku suka puisi/syair ko nie..ahaha

Naz said...

Rio: Thank you, bro!

Anonymous said...

so sweet